Zomervakantie

Zomervakantie kamp VVV Venlo (08.07. tot 10.07.2024)

Op voorraad
Productgegevens

Het complex van de VVV-Venlo jeugdopleiding ligt gelegen aan de merelweg 5 (te Venlo). Recht tegenover het Covebo stadion de Koel, de thuishaven van VVV-Venlo. Hier liggen meerdere kunstgras en natuurgrasvelden die doorgaans gebruikt worden door de VVV-Venlo jeugdopleiding. Altijd al willen trainen als een VVV-Venlo speler? Dit is je kans!

Inbegrepen:

Trainingssessies: Dagelijks wordt er meer dan 4 uur getraind in groepen. De groepen worden in eerste instantie ingedeeld op basis van leeftijd. De groepen zullen uit maximaal 16 kinderen bestaan. Het trainingsaanbod is divers en wordt gedurende de dag opgebouwd in weerstand. Ook zullen er diverse wedstrijdvormen plaatsvinden.

Het team van trainer: De trainingen en voetbalkampen zullen worden begeleid door trainers van de VVV-Venlo jeugdopleiding, oud-prof spelers en andere KNVB gediplomeerde trainers. Daarnaast is er de mogelijkheid dat er lokale trainers aansluiten ter bevordering van hun eigen ontwikkeling.

Drinken en bidons: Tijdens de voetbalkampen krijgen alle deelnemers een eigen VVV-Venlo bidon. Daarnaast wordt er gezorgd voor isotone sportdranken die de deelnemers gedurende de activiteiten kunnen blijven bijvullen.

Kledingset: Bij het deelnemen aan een van onze VVV-Voetbalschool activiteiten ontvang je voor aanvang je eigen VVV-Venlo kledingset (shirt, broek, kousen) ter waarde van €49. Het trainen in deze kleren is verplicht.

Schotkracht meting: Altijd al je vooruitgang in schotkracht willen zien? Dat kan! Vanaf nu zullen er tijdens onze voetbalkampen schotkracht metingen worden afgenomen bij alle deelnemers. De scores zullen worden opgeschreven op een officiële oorkonde (inclusief handtekening van de trainers).

Extra's: Tijdens onze VVV-Venlo Voetbalkampen ontvangen alle deelnemers 2 tickets ter waarde van €25 voor een wedstrijd te bezoeken van het 1e elftal van VVV-Venlo in ons eigen Covebo Stadion de Koel.

Bezoek van minimaal één speler uit het elftal van VVV Venlo of een bezoek van Koelie.

Bewaar dit product voor later