Zomervakantie

Herfstvakantie kamp RKSVN Neer (21-10 t/m 23-10 2024)

Op voorraad
Productgegevens

Trainen als een prof:

Met gerichte thematische oefenvormen gecombineerd met functionele techniektraining op basis van de TSM-Methode worden voetbaltrainingen aangeboden waar jij echt beter van wordt. Bij de VVV-Venlo Voetbalschool krijg je veel persoonlijke aandacht van gediplomeerde trainers van de VVV-Venlo Jeugdopleiding zodat jij je kunt ontwikkelen als voetballer op én buiten het veld. De VVV-Venlo Voetbalschool is dé perfecte aanvulling op het reguliere aanbod bij de eigen vereniging.

De VVV-Venlo Voetbalschool richt zich hoofdzakelijk op jongens én meiden in de leeftijdsgroep 6 tot en met 14 jaar die iets extra's willen leren. Dit mag zowel recreatief zijn als prestatief. Onze deelnemers worden ingedeeld op basis van leeftijd en fysieke weerstand. Daarnaast kunnen we per individu maatwerk leveren en uitdaging zoeken qua niveau. Dit zorgt ervoor dat iedereen de juiste uitdaging krijgt. De VVV-Venlo Voetbalschool organiseert kampen in de schoolvakanties bij het eigen VVV-Venlo Jeugdcomplex, en in samenwerking bij onze VVV-Venlo partnerverenigingen.

Inbegrepen:

Trainingssessies: De trainingen zullen dagelijks starten om uiterlijk 10.00 uur, en duren tot maximaal 15.30 uur. Het ochtendprogramma zullen thematische oefeningen zijn vanuit de periodisering van de VVV-Venlo Jeugdopleiding, daarnaast wordt er functionele techniektraining aangeboden. Het middagprogramma zal bestaan uit wedstijdvormen (zoals een 4v4 toernooi) en spelvormen. Tussen de middag is er een pauze met een verzorgde sportlunch voor alle deelnemers. Gedurende de dag wordt de weerstand geleidelijk opgebouwd zodat spelers iedere dag iets nieuws leren.

Het VVV-Venlo trainer team: De trainingen en voetbalkampen zullen worden begeleid door trainers van de VVV-Venlo jeugdopleiding, oud-prof spelers en andere KNVB gediplomeerde trainers. Daarnaast is er de mogelijkheid dat er lokale trainers aansluiten ter bevordering van hun eigen ontwikkeling.

Actieve rust en lunchpauze: Tijdens de VVV-Venlo Voetbalkampen krijgen alle deelnemers elke dag een verzorgde (sport)lunch, waardoor iedereen weer met nieuwe energie kan starten aan het middagprogramma! Tussendoor zijn er korte fases van actieve rust, waarin deelnemers even hun bidon kunnen vullen of een stuk fruit kunnen nemen.

Drinken en bidons: Tijdens de voetbalkampen krijgen alle deelnemers een eigen VVV-Venlo bidon. Daarnaast wordt er gezorgd voor isotone sportdranken die de deelnemers gedurende de activiteiten kunnen blijven bijvullen.

Kledingset: Bij het deelnemen aan een van onze VVV-Voetbalschool activiteiten ontvang je voor aanvang je eigen VVV-Venlo kledingset (shirt, broek, kousen) ter waarde van €49. Het trainen in deze kleren is verplicht.

Schotkracht meting: Altijd al je vooruitgang in schotkracht willen zien? Dat kan! Vanaf nu zullen er tijdens onze voetbalkampen schotkracht metingen worden afgenomen bij alle deelnemers. De scores zullen worden opgeschreven op een officiële oorkonde (inclusief handtekening van de trainers).

Extra's: Tijdens onze VVV-Venlo Voetbalkampen ontvangen alle deelnemers 2 tickets ter waarde van €25 voor een wedstrijd te bezoeken van het 1e elftal van VVV-Venlo in ons eigen Covebo Stadion de Koel.

Bezoek van minimaal één speler uit het elftal van VVV Venlo of een bezoek van Koelie.

Locatie: Het complex van RKSVN (SPORTPARK 'T LIGTEVELD) ligt in regio Roermond (Neer) en doorgaat momenteel een metamorfose. Er zijn al tennisbanen en een sporthal bij het complex. In het Najaar wordt er een kunstgrasveld aangelegd, naast de bestaande natuurgrasvelden.

Bewaar dit product voor later